vrijdag 19 april 2013


13 opmerkingen:

  1. Mijn eerste vintage plaatje op mijn blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Riet,
    Wat leuk dat je mee doet met de Challenge bij WLVC..wat heb je een mooie Vintagekaart gemaakt..wow..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik nog een keer, kun je woordverificatie uitzetten dat maakt het reageren zo lastig...
    ik kan het wel uitleggen, als je niet weet hoe..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd meid!
    Ik kom je helpen hoor!
    Xx
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yesssss......daar is ze en.....de hulp is in aantocht, haha. je mag mij ook bellen hoor dan praat ik je er wel doorheen.Er moeten nog volgers bij kunnen voegen natuurlijk en je gaat natuurlijk mooie blogberichten maken maar het belangrijkste is......je bent er en je kunt meedoen ennnnnnnnnn..........je kaart is een bjoetie. Heeeeel mooi en superfijn dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC!!!!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart heb je gemaakt en leuk dat je mee doet aan onze 1e challenge.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!
    Prachtig modelletje!
    en hele mooie details!
    Bedankt voor je deelname aan onze eerste challenge en hopelijk tot de volgende!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is schitterend Riet leuk dat je meedoet bij het WLVC blog, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart,gr Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan, ziet er schitterend uit!
    Leuk dat je meedoet aan de WLVC, veel succes!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi vintage kaart Riet.
    Veel succes met je blogje .
    Is even wennen he heb ook dagen zitten zoeken op mijn blogje hoe alles werkte maar zo zie je het lukt je wel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! Simply beautiful card - great image, love the tones and embellies! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍